Ingatlan érdeklődő szerzés: hatékony módszer az új ingatlanok behozatalára - Ingatlanosoknak!

Bevezetés

Az esettanulmány célja bemutatni, hogyan alkalmaztuk sikeresen a digitális marketing stratégiákat egy ingatlanügynökség, a Duna House számára. Az eredményeket az adott időszak adatai alapján értékeltük ki, hangsúlyozva a megtérülést, a lead generálás hatékonyságát, és a kampányok stratégiai kivitelezését.

Háttér

A Duna House ingatlanügynökséggel való együttműködésünk során célunk a lead generálás és a megbízások számának növelése volt. A kihívás az volt, hogy hatékonyan növeljük az értékesítők megbízásait a digitális marketing eszközeinek alkalmazásával.

Stratégia

A kampány során az Értékbecslő (ÉB) kampányra összpontosítottunk, amely magában foglalta:

  • Célzott digitális hirdetések készítése és kezelése.

  • A hirdetési költségvetés optimalizálása.

  • A lead-ek (érdeklődők) mennyiségének növelése.

Eredmények (2023-Május-26 és November 22 között - 6 hónap)
  • Megbízásokból származó jutalék: 10 140 000 Ft a 338 millió Ft összértékű megbízásból.

  • Franchise partner részesedése: 4 056 000 Ft (40%).

  • DH központ és értékesítők részesedése: 6 084 000 Ft (60%).

  • Hirdetésekre költött összeg a Facebookon: 186 257 Ft (556 140 db megjelenített hirdetés, 73 850 elért személy, 4112 db kattintás)

  • Teljes marketing költés (munkadíjunk + Facebook költségek): 900 000 Ft (havi nettó 150 000 Ft)

  • Lead-ek száma: 614 darab eladó ingatlan lead a kampányidőszak alatt.

Tanulságok

- Lead Generálás és Konverzió: Bár kampányunk képes nagy számú leadet generálni, fontos megjegyezni, hogy sok lead csupán kíváncsiságból érkezik. Ez azt jelenti, hogy miközben a lead generálás a mi feladatunk, azok feldolgozása, konvertálása megbízásokká és az ingatlanok eladása az ingatlaniroda és az értékesítőik feladata.

- Felelősség és Elvárások: Gyakran tapasztaljuk, hogy az ügynökségünk válik a célponttá, amikor nem érnek el nagyobb eredményeket. Ezt a tanulmányt azért készítettük el, hogy rámutassunk: bár a lead generálás terén kiemelkedően teljesítünk, a végső siker az értékesítési folyamat más szakaszain múlik.

- Befektetés és Hozam: Fontos megérteni, hogy a nagyobb eredmények eléréséhez elegendő költségvetésre van szükség. Kis pénzből nem lehet nagyot durrantani, és a marketing valódi befektetést igényel.

Teljes megtérülés
Elosztás

a franchise partnernél 450%, és a DH központ és értékesítők számára 676% maradt az összesen elért 1126% megtérülésből.

Téged Keresünk?

Ha stabilan állsz a piacon, hosszú távú célokat tűzöl ki, és készen állsz arra, hogy a marketingbe is 100%-ot adj, akkor téged keresünk! Számunkra fontos, hogy partnereink:

  • Stabil bevétellel rendelkezzenek.

  • Hosszú távú céljaik legyenek.

  • Készen álljanak befektetni a marketingbe.

  • Ismerjék piacukat és bízzanak termékük/szolgáltatásuk értékében.

  • Vállalják a kockázatot és kitűnjenek a tömegből.

  • Törekedjenek a piaci vezető pozíció megszerzésére.

Kikkel Nem Dolgozunk?

  • Nem dolgozunk olyan cégekkel, akik:

  • Nem tekintik komolyan a marketinget és csak a felelősséget akarják áthárítani.

  • Nem keresnek fejlődési lehetőséget, és elégedettek a jelenlegi helyzetükkel.

  • Vállalkozása még nincs stabil alapokon.

  • Az azonnali sikerben hisznek, minimális befektetéssel.

  • Csak olcsó, gyors megoldásokat keresnek.

Tehát, melyik oldalon állsz? Ha az elsőben, akkor készülj fel a sikerre, mert mi pont téged kerestünk! módszer behozatalára

Az Értékbecslő Rendszerünk Díjazása

Az egyedi és személyre szabott automatizált értékbecslő rendszerünk az ingatlanügynökségek számára kifejlesztett, kulcsfontosságú eszköz a minőségi leadek generálásához. Az alábbiakban található a rendszerünk díjazásának részletezése:

  • Egyszeri Beállítási Díj: 45 000 Ft + áfa. Ez az összeg tartalmazza az egyedi automatizált értékbecslő rendszer felépítését, valamint a Facebook hirdetések készítését és aktiválását.

  • Havi Kezelési Díj: 100 000 Ft + áfa. Ez magában foglalja a kampány teljes körű kezelését, beleértve a lead generálást és a kampány folyamatos optimalizálását.

Ez a díjazási struktúra biztosítja, hogy a legmagasabb színvonalú szolgáltatást nyújtsuk, miközben maximalizáljuk a lead generálás megtérülését. Ez az ajánlatunk kizárólag ingatlanosoknak érhető el.