Ingatlan érdeklődő szerzés: hatékony módszer az új ingatlanok behozatalára - Ingatlanosoknak!
Bevezetés
Az esettanulmány célja bemutatni, hogyan alkalmaztuk sikeresen a digitális marketing stratégiákat egy ingatlanügynökség, a Duna House számára. Az eredményeket az adott időszak adatai alapján értékeltük ki, hangsúlyozva a megtérülést, a lead generálás hatékonyságát, és a kampányok stratégiai kivitelezését.
Háttér
A Duna House ingatlanügynökséggel való együttműködésünk során célunk a lead generálás és a megbízások számának növelése volt. A kihívás az volt, hogy hatékonyan növeljük az értékesítők megbízásait a digitális marketing eszközeinek alkalmazásával.
Stratégia
A kampány során az Értékbecslő (ÉB) kampányra összpontosítottunk, amely magában foglalta:
Célzott digitális hirdetések készítése és kezelése.
A hirdetési költségvetés optimalizálása.
A lead-ek (érdeklődők) mennyiségének növelése.
Eredmények (2023-Május-26 és November 22 között - 6 hónap)
Megbízásokból származó jutalék: 10 140 000 Ft a 338 millió Ft összértékű megbízásból.
Franchise partner részesedése: 4 056 000 Ft (40%).
DH központ és értékesítők részesedése: 6 084 000 Ft (60%).
Hirdetésekre költött összeg a Facebookon: 186 257 Ft (556 140 db megjelenített hirdetés, 73 850 elért személy, 4112 db kattintás)
Teljes marketing költés (munkadíjunk + Facebook költségek): 900 000 Ft (havi nettó 150 000 Ft)
Lead-ek száma: 614 darab eladó ingatlan lead a kampányidőszak alatt.
Tanulságok
- Lead Generálás és Konverzió: Bár kampányunk képes nagy számú leadet generálni, fontos megjegyezni, hogy sok lead csupán kíváncsiságból érkezik. Ez azt jelenti, hogy miközben a lead generálás a mi feladatunk, azok feldolgozása, konvertálása megbízásokká és az ingatlanok eladása az ingatlaniroda és az értékesítőik feladata.
- Felelősség és Elvárások: Gyakran tapasztaljuk, hogy az ügynökségünk válik a célponttá, amikor nem érnek el nagyobb eredményeket. Ezt a tanulmányt azért készítettük el, hogy rámutassunk: bár a lead generálás terén kiemelkedően teljesítünk, a végső siker az értékesítési folyamat más szakaszain múlik.
- Befektetés és Hozam: Fontos megérteni, hogy a nagyobb eredmények eléréséhez elegendő költségvetésre van szükség. Kis pénzből nem lehet nagyot durrantani, és a marketing valódi befektetést igényel.
Teljes megtérülés
Elosztás
a franchise partnernél 450%, és a DH központ és értékesítők számára 676% maradt az összesen elért 1126% megtérülésből.
Téged Keresünk?
Ha stabilan állsz a piacon, hosszú távú célokat tűzöl ki, és készen állsz arra, hogy a marketingbe is 100%-ot adj, akkor téged keresünk! Számunkra fontos, hogy partnereink:
Stabil bevétellel rendelkezzenek.
Hosszú távú céljaik legyenek.
Készen álljanak befektetni a marketingbe.
Ismerjék piacukat és bízzanak termékük/szolgáltatásuk értékében.
Vállalják a kockázatot és kitűnjenek a tömegből.
Törekedjenek a piaci vezető pozíció megszerzésére.
Kikkel Nem Dolgozunk?
Nem dolgozunk olyan cégekkel, akik:
Nem tekintik komolyan a marketinget és csak a felelősséget akarják áthárítani.
Nem keresnek fejlődési lehetőséget, és elégedettek a jelenlegi helyzetükkel.
Vállalkozása még nincs stabil alapokon.
Az azonnali sikerben hisznek, minimális befektetéssel.
Csak olcsó, gyors megoldásokat keresnek.
Tehát, melyik oldalon állsz? Ha az elsőben, akkor készülj fel a sikerre, mert mi pont téged kerestünk! módszer behozatalára
Az Értékbecslő Rendszerünk Díjazása
Az egyedi és személyre szabott automatizált értékbecslő rendszerünk az ingatlanügynökségek számára kifejlesztett, kulcsfontosságú eszköz a minőségi leadek generálásához. Az alábbiakban található a rendszerünk díjazásának részletezése:
Egyszeri Beállítási Díj: 45 000 Ft + áfa. Ez az összeg tartalmazza az egyedi automatizált értékbecslő rendszer felépítését, valamint a Facebook hirdetések készítését és aktiválását.
Havi Kezelési Díj: 100 000 Ft + áfa. Ez magában foglalja a kampány teljes körű kezelését, beleértve a lead generálást és a kampány folyamatos optimalizálását.
Ez a díjazási struktúra biztosítja, hogy a legmagasabb színvonalú szolgáltatást nyújtsuk, miközben maximalizáljuk a lead generálás megtérülését. Ez az ajánlatunk kizárólag ingatlanosoknak érhető el.
SOCIALPRO
BESZÉLJÜNK!
HOME OFFICE
Adószám: 27947353-2-17
krasznai.gabor@socialpro.hu
7200 Dombóvár, Ady Endre utca 10. 4. em. 7.
Dun & Bradstreet D-U-N-S® száma: 40-143-1543
+36 30 208 3310